2016-cı ilin birinci yarısında Azərbaycanda pərakəndə ticarət şəbəkəsində istehlakçıların əsas xərclərinin 49,5%-i ətrzaq malları, içkilər və tütün məmulatlarının alışı ilə əlaqədar olub. Bu barədə Azərbaycan Mərkəzi Bankın 2016-ci ilin birinci yarısında pul siyasətinə dair icmalında qeyd olunur.
Bundan başqa, istehlakçıların xərclərinin 17,8%-i geyim, ayaqqabı, 5,5%-i - elektrik cihazları və mebel, 0,8%-i kompüter, telekommunikasiya avadanlığı, 1,2%-i - əczaçılıq məmulatları, 6,5%-i - avtomobil yanacağı, 18,7%-i - digər qeyri-ərzaq mallarının alışına yönəlib.
Bununla belə, 2016-cı ilin birinci yarısında bir istehlakçı orta hesabla hər ay pərakəndə ticarət şəbəkəsində 117,8 manat məbləğində ərzaq, içki, 121,6 manat məbləğində qeyri-ərzaq malları alıb. **
N.Abbasova
Ali Məclisin təkmilləşdirilmiş yeni rəsmi internet saytı istifadəyə verilib
Neftçala rayonunda abadlıq işlərinə 1,6 milyon manatdan artıq vəsait yönəldiləcək
Gədəbəy Rayon İH yolların əsaslı təmirinə 1 milyon manata yaxən vəsait yönəldəcək
İstanbul və Ankaranın hazırkı müxalifətçi merləri seçkilərdə öz şəhərlərində liderdir
İsrail hökuməti HƏMAS ilə danışıqlarda Qətərin vasitəçiliyindən məyus olub
Roma Papası Rusiya və Ukraynanı bütün hərbi əsirlərin mübadiləsinə çağırır
Yelo Bank 2024 ildə mənfəəti minimun 20% artırmaq planlaşdırır
İlkin Quliyev: “AccessBank” 2025-ci ilədək depozit portfelini 1,1 milyard manata çatdıracaq
Ağacanov: “Əliyev güclü liderdir, ona təzyiq göstərmək çətindir”
Dünyanın ən məşhur idman və əyləncə kanalları indi “CityNet”də!
Azər Türk Bank daha bir filialını istifadəyə verdi
AccessBank Masallıda filialının açılması ilə regional şəbəkəsini genişləndirir
İyunda Bakıda “Caspian Oil&Gas” Neft-Qaz Sərgisi keçiriləcək
Oktyabrda Azərbaycanda “ICCA Venue Business Workshop International 2024” keçiriləcək
Unikal 2023-cü il: Qarabağ düyünü açıldı
Azərbaycanın neft-qaz sərvətləri dünyanın ən ekoloji cəhətdən təmiz və ucuz ehtiyatlarından biridir
İşğaldan azad olunmuş torpaqlarda işləmək şərəf, namus məsələsidir – usta ilə söhbət